Meny

Søk

Meny

NOORSI med to store nyheter for bransjene!

NOORSI jobber kontinuerlig med å skape nye og moderne løsninger for bransjene og medlemsfordeler for medlemmene. NOORSI har i lang tid jobbet med IT-løsninger både for INSTRUKTØRER og KONTROLLØRER. Nå kommer de!

Nytt IT-system for instruktører og opplæringsvirksomheter

NOORSI har i lang tid jobbet med å få til et felles IT-system for kurs og elevhåndtering. NOORSI vil i løpet av kort tid komme med dette nye og revolusjonerende IT-systemet, slik at opplæringsvirksomheter kan knytte seg opp på en felles og moderne plattform for håndtering av kurs og elever. For den enkelte instruktør og for opplæringsvirksomheter vil dette være enormt ressursbesparende og lettvint.

For svært mange arbeidsoppgaver vil det nå være noen få tastetrykk der instruktørene før brukte timesvis på jobben! Mange funksjoner vil være helt og fullt digitaliserte og automatiserte med integrasjon mot andre systemer og mot websider. NOORSI vil også kunne markedsføre kurs på en ny og meget effektiv måte!

Systemet bygges "selvforklarende" og skal være meget enkelt i bruk. Tidligere systemer kan lett konverteres over til dette systemet. Integrasjon mot andre system og web er en selvfølge og grafikk med lay-out skal være av drag/drop for eksempel å legge ut kurs. Utskrift av kompetanse gjøres med et tastetrykk og alt er selvfølgelig dokumentert.

Nytt IT-System for maskiner og utstyr

Det har i årevis vært forespurt fra bransjene, spesielt kontrollørene, et IT-system for registrering av maskiner og utstyr, knyttet til oppfølging av sakkyndig kontroll, service, registrering og oversikt på maskiner og utstyr, herunder løfteredskap. Nå kommer systemet!

NOORSI har over lang tid jobbet med kravspesifikasjon til systemet, og har nå fått tilbud om et allerede ferdig utviklet system, hvor NOORSI får rettigheter til deling. Systemet er nå under tilpasning og NOORSI arbeider med avtaler rundt dette.

Systemet vil fange opp de fleste problemstillinger som salgs- utleie- og kontrollørbedrifter trenger, herunder blant annet registrering/oversikt og søk eksempelvis ved tyveri, full oversikt og varsling på epost ved kontrolltid/servicetid på maskiner og ustyr, ruteopplegg for kontrollører og servicefolk, full servicehistorikk med underlagsdokumentasjon, godkjenning av kontrollører ift utstyr samt en mengde andre tidsbesparende digitale og automatiserte  rutiner. Det har vært investert store summer på dette systemet over flere år. Kontrollskjema på Ipad og andre løsninger med nyeste teknologi er en selvfølge.

NOORSI inviterer nå en rekke samarbidspartnere til å bli partnere i prosjektet.

Poenget  med begge systemen er at der den enkelte medlemsbedrift måtte investere uoverkommelig store summer på optimale løsninger kan nå NOORSI tilby bransjene dette til en beskjeden kostnad.

NOORSI kommer med mer info og lanseringsdato i løpet av kort tid.

 

 

 

         

Noorsi
Kilengaten 15b
3117 Tønsberg
Tlf: 33 30 99 40
FAX: 33 30 99 47

 

Meny

Nyhetsbrev